Weekly #3

Overzicht van de afgelopen week, welke voornamelijk bestond uit veel werken (ik zal jullie er niet mee vervelen) en weinig sport.

Zaterdag ging ik naar mijn moeder in Amsterdam met een tas vol schone was, 2 maaltijden, brood en lekkere taartjes. Met de trein en de tram deze keer, waarbij de tram bestuurder mijn hele dag sowieso goed maakte door mij een dik compliment te geven voor mijn style and looks. Kijk… daar knapt een mens/vrouw van 52 van op ;-).


Mams was eerst niet zo in goede doen, maar na koffie&taart en een luisterend oor ging het gelukkig weer beter. sMiddags ging ik naar de Albert Cuyp, heerlijk dat Mokumse geklets (al zijn er ook heel veel toeristen tegenwoordig) en had ik een heerlijke lunch met vriendin Ellen.

Zondag heb ik een racefiets tochtje met Lief gemaakt. Prachtig natuurgebied bij Eemnes, veel vogels, heel veel rust. En ooievaars!!!

Maandag t/m woensdag: werken, huishouden, ik verlengde mijn rijbewijs (daarvoor ging ik 2x -pffft-  naar het gemeentehuis en kan ik het volgende week ophalen), deed ik een test met de Fidget Spinner (ik vind er niet veel aan) en keek ik als rasechte Amsterdammer toch geen Ajax (veel te spannend).

Donderdag een VRIJE dag, hoe heerlijk was dat. Wat een heerlijk weer. Met Shady steppend naar het bos geweest en daarna zelf krachttraining gedaan in onze gym at home. Verder in de tuin gelezen (en gewerkt…), verbrand door de zon (ai!) en  muntthee uit eigen tuin gedronken. Het gaat trouwens super met de moestuin!

Vrijdag zou in mijn beleving een vrije dag zijn, maar dat was het niet. Ik moest wat werk voor Sherpa inhalen en smiddags had ik een cliënt-afspraak. Tussendoor een lesje Bodybalance kunnen doen. Na werk had ik zin in een grote ijs met slagroom (geen foto van) en kochten Lief en ik een boek voor onze roadtrip naar de VS, die nu opeens al heel erg dichtbij komt. Na het eten (heerlijk in de tuin) ging bij mij het lichtje uit, ik was zo moe. Op de ligstoel buiten gehangen (onderwijl genietend van de dartende boys) tot het een geschikte tijd was om naar bed te gaan.